Καλή διατροφή στην εργασία – ιδέες και tips για υγιεινά γεύματα

stasi2
Κάθεσαι όλη μέρα; Βελτίωσε τη στάση του σώματός σου για μια υγιή πλάτη
2 Ιουνίου 2017
image2
Κουτιά πρώτων βοηθειών στον χώρο εργασίας
2 Ιουνίου 2017
Show all

Καλή διατροφή στην εργασία – ιδέες και tips για υγιεινά γεύματα

mediteranean_diet1

Ο χώρος εργασίας μπορεί να αποτελέσει ένα από τα πιο δύσκολα μέρη για να τραφούμε σωστά. Και επειδή περνάμε τόσο χρόνο από τη ζωή μας δουλεύοντας, μπορεί να έχει μεγάλο αντίκτυπο όχι μόνο στον τρόπο που τρώμε, αλλά και στη γενική υγεία και ευεξία μας.

Τα προπαρασκευασμένα σάντουιτς ή σαλάτες, ίσως είναι οι μοναδικές επιλογές υγιεινού γεύματος όταν είμαστε απασχολημένοι. Ωστόσο, αυτά τα γεύματα πολλές φορές μας αφήνουν ανικανοποίητους, χωρίς χρήματα και ένοχους, καθώς δεν σκεφτήκαμε να προετοιμάσουμε το γεύμα μας από το προηγούμενο βράδυ.

Όλοι γνωρίζουμε ότι η σωστή διατροφή μας βοηθά να έχουμε και να διατηρήσουμε ένα υγιές σώμα, να αισθανόμαστε συναισθηματικά καλά και λιγότερο κουρασμένοι – πράγματα που είναι ευεργετικά για τη σωματική και ψυχική μας υγεία.

Και είναι πιο εύκολο απ’ όσο νομίζουμε. Με λίγο προγραμματισμό μπορούμε να συνδυάσουμε την προετοιμασία ενός υγιεινού βραδινού γεύματος με την προετοιμασία του γεύματος που θα πάρουμε μαζί μας στη δουλειά την επόμενη μέρα. Έτσι, αισθανόμαστε πιο προετοιμασμένοι, οργανωμένοι και με κίνητρο για να εργαστούμε την επόμενη μέρα.

Προετοιμασία και αγορές

Το σημείο εκκίνησης είναι η λίστα αγορών μας. Προσπαθούμε να γράψουμε ένα μενού για όλη την εβδομάδα, το οποίο θα περιλαμβάνει όσο το δυνατόν περισσότερα φρούτα και λαχανικά όλων των χρωμάτων. Επίσης, θα πρέπει να θυμόμαστε ότι μια υγιεινή διατροφή έχει να κάνει με την ποικιλία και γι’ αυτό θα πρέπει να προσπαθούμε να δημιουργήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερα είδη γευμάτων αντί να τρώμε κάθε μέρα τα ίδια. Εάν είστε λάτρεις των λαχανικών, δοκιμάστε ζυμαρικά ολικής αλέσεως, καστανό ρύζι και κουσκούς, συνοδευόμενα από τα αγαπημένα σας λαχανικά.

Ιδέες για την προετοιμασία υγιεινών γευμάτων

Προετοιμάστε επιπλέον μερίδες το Σαββατοκύριακο ή όταν έχετε χρόνο και διατηρήστε τες στην κατάψυξη – έτσι το μόνο που θα χρειαστεί να κάνετε, θα είναι να ξεπαγώσετε μια μερίδα για να τη πάρετε μαζί σας στη δουλειά.

Χρησιμοποιήστε το μαγειρευτό ή ψητό κοτόπουλο της Κυριακής για να φτιάξετε μια υγιεινή σαλάτα ή και ριζότο τη Δευτέρα.

Τα κατεψυγμένα λαχανικά σας εξοικονομούν χρόνο και είναι εξίσου καλά με τα φρέσκα.

Προσπαθήστε να αντικαταστήσετε κάτι που συνήθως τρώτε, όπως τσιπς ή σοκολάτα, με κομμάτια φρούτων ή λαχανικών.

Όταν τρώμε καλύτερα, νιώθουμε καλύτερα και αποδίδουμε στην εργασία μας. Το καλό φαγητό μας δίνει περισσότερη ενέργεια και μπορεί να βελτιώσει την διάθεσή μας, βοηθώντας μας να ανταπεξέλθουμε κατά τη διάρκεια της ημέρας.

 

Έφη Τσιγάρα
Έφη Τσιγάρα
Υπεύθυνος Onlinen Marketing

Comments are closed.